Praca


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO PRACY Inspektor ds. bhp i p. poż. W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 10 IM. BOLESŁAWA ZWOLIŃSKIEGO W SIERADZU

15‑11‑2023 13:44:22

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

NA STANOWISKO PRACY Inspektor ds. bhp i p. poż.

W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 10 IM. BOLESŁAWA ZWOLIŃSKIEGO W SIERADZU

 

  1.  Informujemy, iż w wyniku przeprowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko

Inspektora ds. bhp i p. poż.  w Szkole Podstawowej nr 10 im. Bolesława Zwolińskiego w Sieradzu została wybrana Pani Agnieszka Szubert.

  1.   Pani Agnieszka Szubert spełnia wymagania stawiane na stanowisku

Inspektora ds. bhp i p. poż.  w Szkole Podstawowej nr 10 w Sieradzu.

  1.  Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Kandydat/ka wykazała się wiedzą z zakresu zadań realizowanych przez inspektora ds. bhp i p. poż oraz znajomością procedur niezbędnych do wykonywania pracy na tym stanowisku. Posiadane umiejętności oraz wykształcenie Kandydatki pozwolą na sprawne wdrożenie się i podjęcie pracy na proponowanym stanowisku.
  2. Wynik procesu rekrutacji ogłoszono dnia 15.12.2017r.
Brak dokumentów
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO PRACY specjalista ds. funkcjonowania obiektów sportowych W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 10 IM. BOLESŁAWA ZWOLIŃSKIEGO W SIERADZU

17‑04‑2018 15:25:39
  1.  Informujemy, iż w wyniku przeprowadzonego procesu rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. funkcjonowania obiektów sportowych w Szkole Podstawowej nr 10
    im. Bolesława Zwolińskiego w Sieradzu (ogłoszenie o wolnym stanowisku
    nr ……./…..) z dnia 15 marca 2018 r. została wybrana Pani Karolina Kurpisz, zamieszkała w Sieradzu, ul. 3 Maja 4/16.
  2.   Pani Karolina Kurpisz spełnia wymagania stawiane na stanowisku specjalisty
    ds. funkcjonowania obiektów sportowych
    w Szkole Podstawowej nr 10 im. Bolesława Zwolińskiego w Sieradzu.
  3.  Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Kandydatka wykazała się wiedzą z zakresu zadań realizowanych przez specjalistę ds. funkcjonowania obiektów sportowych oraz znajomością procedur niezbędnych do wykonywania pracy na tym stanowisku. Posiadane umiejętności oraz wykształcenie Kandydatki pozwolą na sprawne wdrożenie się i podjęcie pracy na proponowanym stanowisku.
  4. Wynik procesu rekrutacji ogłoszono dnia 17 kwietnia 2018 r.
Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Nabór na stanowisko "specjalista ds. funkcjonowania obiektów sportowych"

15‑03‑2018 11:57:48

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej  Nr 10 im. Bolesława Zwolińskiego w Sieradzu

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

DANE PODSTAWOWE

  1. Nazwa stanowiska pracy

specjalista ds. funkcjonowania obiektów sportowych

  1. Wymiar etatu 1

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE

  1. Wykształcenie (charakter lub typ szkoły oraz specjalność)
    - wykształcenie wyższe lub średnie preferowane wykształcenie o profilu technicznym,  administracyjnym

 

  1. Wymagania niezbędne
  • doświadczenie w kierowaniu ludźmi,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • znajomość prawa pracy, prawa budowlanego, przepisów bhp i ppoż. oraz innych związanych z funkcjonowaniem krytej pływalni i  obiektów sportowych,
  • ogólna znajomość obsługi instalacji basenowych, w tym

-

- znajomość zagadnień dotyczących wentylacji pomieszczeń,

  • znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych tj. edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, umiejętność korzystania z Internetu oraz poczty elektronicznej,
  • wysoka kultura osobista, zdolność zapobiegania konfliktów, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, asertywność
  • dyspozycyjność.
  1. Wymagania dodatkowe
  2.  
  3. Doświadczenie zawodowe

- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym lub zbliżonym stanowisku

  1. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
  • zapewnienie funkcjonowania obiektów pod względem technicznym i organizacyjnym,
  • organizacja i koordynacja pracy podległych pracowników i prowadzenie spraw administracyjnych,
  • planowanie zaopatrzenia w sprzęt i wyposażenie obiektów sportowych,
  • planowanie i ewidencja zaopatrzenia w środki czystości dla obiektów sportowych,
  • nadzór i ewidencja nad wydawaniem i wykorzystywaniem sprzętu, wyposażenia oraz środków czystości,
  • zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z obiektów i z urządzeń stanowiących jego infrastrukturę, 
  • bieżący nadzór systemów techniki basenowej, nadzór i kontrola parametrów wody basenowej,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej,
  • koordynacja współpracy z zewnętrznymi firmami serwisowymi i usługowymi
  • koordynacja i nadzór przy udostępnianiu obiektów
  • nadzorowanie nad prawidłowym funkcjonowaniem obiektów w zakresie przepisów bhp i ppoż
  • dbanie i nadzór nad estetyką obiektów oraz terenów zielonych
  • przygotowanie umów z podmiotami korzystającymi z obiektów sportowych w ramach działalności usługowej
  • bieżąca kontrola nad prawidłowością realizacji usług  wynikających z zawartych umów.
     

 

Wykaz dokumentów wymaganych od kandydata :

 

· podanie o zatrudnienie kierowane do Dyrektora Szkoły z zaznaczeniem sygnatury

konkursu oraz aktualnym nr telefonu i adresem e-mailowym;

· CV;

· kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

· kopia innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności;

· własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe oraz, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;

· własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na

przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia

29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015, poz. 2135 z późn. zm).

 

W/w dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do dnia  06.04.2018 r.
do godz. 15:00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Bolesława Zwolińskiego          w Sieradzu ul. Aleja Grunwaldzka 10, 98-200 Sieradz

w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór kandydatów na stanowisko

urzędnicze – specjalista ds. funkcjonowania obiektów sportowych, adres i telefon składającego ofertę”.

 

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 06.04.2018 r. do godz. 15:00

 

Informacja o wyniku naboru podana będzie do publicznej wiadomości na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Bolesława Zwolińskiego w Sieradzu.

 

O terminie kolejnych etapów w procesie naboru, kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

 

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane

 

 

 

      Dyrektor Szkoły

 

 

Sieradz, dnia  15.03 2018 r.

 

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Informacja wytworzona przez:
Helena Rajewska
email: dyrektor@sp10.sieradz.eu
, w dniu:  15‑03‑2018 11:42:21
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Kazimiera Gotkowicz
email: sp10sieradz@wp.pl tel.:043-827-23-08
, w dniu:  15‑03‑2018 11:42:21
Data ostatniej aktualizacji:
15‑11‑2023 15:23:21
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie